Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
onlinemarketing.nl geadviseerd worden. Deze domeinnamen krijgen, gelukkig, steeds minder waarde in Google. De reden is dat Google wil dat je vooral een merk opbouwt, en niet zozeer je richt op één specifiek zoekwoord. Toch is het zo dat op dit moment nog steeds veel websites hoger in Google scoren met een dergelijk domein.
Maar een domeinnaam registreren puur voor de zoekmachines is iets wat ik wel altijd afraad - CTR Verhogen? Zo verhoog je je Click-Through Rate. Waarom lees je in dit artikel: Domeinnaam voor de zoekmachines registreren, niet doen. TLD Tenslotte hebben we nog de tld, oftewel de domeinnaamextensie. Hier is het advies eenvoudig: registreer altijd een tld die van toepassing is op jouw locatie/gebied.
nl te kiezen. Iets wat vaak onderschat wordt is de hostingpartij die gekozen wordt. Je komt al hostingpakketten tegen van een paar euro per maand. Maar over het algemeen is dit niet verstandig. Je hosting moet namelijk snel, veilig en betrouwbaar zijn. Het spreekt voor zich dat wanneer de server regelmatig offline is dat dit een negatief effect heeft op de kans om hoog te scoren in Google.
Wil je graag meer tips voor het kiezen van de juiste hostingpartij? Lees dan dit artikel: Wat is de beste hosting voor je website. Je website moet uiteraard gebouwd zijn zodat de meest courante browsers deze ook goed weer kunnen geven, en het liefst volgens de nieuwste technieken. Dit betekent dat er bijvoorbeeld geen gebruik meer wordt gemaakt van een design wat opgemaakt is in tabellen, of dat er Flash wordt gebruikt.
Een veilige keuze is om te kiezen voor een website die gebouwd is met Word, Press. Verderop in deze handleiding gaan we nog wat dieper in op dit CMS, en waarom dit een interessante optie is op het gebied van zoekmachine optimalisatie - Click Through Rate (CTR) verhogen van je advertenties. Uiteindelijk draait alles om gebruiksvriendelijkheid. Google is hier namelijk een zeer grote fan van.
Dit is de belangrijkste tip om hoger in Google te komen! Zo hadden we het eerder al over techniek, hosting en de domeinnaam. Uiteindelijk draaien de keuzes die je daar maakt ook weer om de gebruiksvriendelijkheid. Een korte en krachtige domeinnaam is eenvoudig te onthouden, dus gebruiksvriendelijk. Een website die altijd online is en snel laadt: gebruiksvriendelijk.
Ik ga dus ook niet zeggen hoe je website eruit zou moeten zien. Maar het is wel belangrijk dat je website er professioneel uitziet én het design gebruiksvriendelijk is (Click Through Rate / CTR berekenen). Zo is een slider bijvoorbeeld uit den boze. Hieronder vind je een 10-tal tips waar je website, qua design aan moet voldoen.
Een prachtige carrousel op je homepage? Helaas. Uit onderzoek blijkt dat dit een averechts effect heeft (SearchSEO: Web traffic generator voor CTR manipulatie. (CTR verhogen)). Slechts 1% klikt überhaupt op één van de slides. En maar liefst 89% daarvan klikt alleen op de eerste slide. Doodzonde. Want een carrousel neemt een groot deel van je pagina in (zeker als deze boven de fold staat).
Dat begrijp je wel. 99,9% van de websites heeft het logo linksboven staan. We kunnen begrijpen dat je graag anders wil zijn om op te vallen maar je logo op een andere plaats zetten is niet de meest verstandige keuze. Oftewel, het logo hoort gewoon linksboven te staan. Daarnaast moet het logo aanklikbaar zijn en altijd verwijzen naar je homepage.
Bezoekers verwachten dit en ze kunnen op deze manier handig navigeren. Maak je gebruik van een externe review tool zoals Kiyoh, Feedbackcompany of Trustpilot? Zorg dan dat je deze reviews een prominente plaats geeft op je website zoals in de header of de sidebar. Dergelijke reviews geven vertrouwen aan je bezoekers wat uit onze eigen testen keer op keer voor een hoger conversiepercentage zorgt. SEO doelen.
Dat betekent meestal geen zelfgemaakte afbeeldingen met Paint. Dit is overigens één van de meest onderschatte onderdelen. Maar wees hier gewoon keihard voor jezelf. Bekijk elke afbeelding en foto op je website en zorg ervoor dat hij kraakhelder is. Geen concessies hier (12 SEO Tips Om Hoog Te Scoren In Google - (CTR verhogen)). In theorie zou elke pagina slechts één duidelijke call to action mogen hebben.
Maar zorg ervoor dat je bezoeker duidelijk weet wat er van hem wordt verwacht. Dit doe je door een duidelijke en opvallende call to action te gebruiken. In het onderstaande voorbeeld kun je wel raden welke call to action meer opvalt: De optie om contact op te nemen met jouw bedrijf hoort rechtsboven aan te staan.
En of je het nu leuk vindt of niet, dat is dus ook de plaats waar 99% van je bezoekers deze optie zoekt. In de wetenschap dat bezoekers die graag contact willen opnemen erg waardevol zijn is het dus belangrijk dat men deze optie ook snel kan vinden. Ondanks dat je overal hoort en leest dat bezoekers geen teksten lezen maar scannen is het toch belangrijk dat áls men wil lezen dat dit ook mogelijk is.
Dit geldt niet alleen voor de webteksten maar ook voor teksten over afbeeldingen heen. Daar gaat het namelijk ook nog vaak mis. Laat zien wie er achter de website zit - Hoe verhoog je CTR?. Liefst met gezichten. Een “over ons” pagina met een tekst als hieronder zegt niets over de mensen achter het bedrijf: “wij zijn bedrijf x bv en al jaren actief in de x industrie.
Wij zijn gevestigd in x. In plaats van zo’n droge tekst laat liever de mensen zien achter de website. Wie zijn ze, wat drijft ze? Uiteindelijk doet men zaken met personen, niet met een website. Snelheid & Mobiel Een ontzettend belangrijk onderdeel van de gebruiksvriendelijkheid is de snelheid en de mobielvriendelijkheid.
In maart 2018 kondigde Google aan dat ze zouden beginnen met ‘mobile-first’ indexering - Wat is een CTR? (Click-Through-Rate). Ter verduidelijking: voorheen keek Google altijd als eerste naar de desktopversie van je website voor de indexering in de zoekresultaten. Zag deze versie er bij jou goed uit, en werkte alles naar behoren? Dan telde dat mee in je organische positionering in Google.
Oftewel: mobile first. Heb je dit nog niet goed (genoeg) voor elkaar? Dan is dit nadelig voor je organische ranking in de zoekresultaten van Google. Kortom: heeft jouw website geen goed werkende mobiele variant? Dan kan dit een reden zijn waarom jouw website een lagere positie in de zoekresultaten heeft.
Er zijn een tweetal tools van Google die je voor dit onderdeel kunt gebruiken. Wanneer je hoog wil scoren in Google is het van belang dat jouw website dus op allebei de onderdelen uitstekend scoort! Als laatste tip voor de pijler techniek willen we je graag nog wijzen op een handige checklist voor je zogenaamde technische SEO: Maak jouw technische seo in orde met deze checklist - Aanbieders Van Organisch Verkeer.
Dat is de basis van een goede website die hoog kan scoren in Google. De volgende stap is uiteraard de content. Want uiteindelijk kun je niet scoren op zoekwoorden die überhaupt niet voorkomen op je website (Hoe werkt een verkeersgenerator? (CTR verhogen)). : zorg dat jouw artikel/content het béste artikel is rond dat onderwerp wat je online kunt vinden.
Daarnaast is het niet voldoende om zomaar teksten online te zetten. Click Through Rate verhogen met deze tips. Deze zullen moeten voldoen aan een aantal zaken, anders wordt het heel lastig om bovenaan in Google te komen. Hieronder bespreken we deze verschillende onderdelen: Structuur bepalen Een website moet een duidelijke structuur hebben. Dat betekent dat het voor bezoekers, en dus ook Google, eenvoudig en logisch navigeren is.
Titel (title tag) Wat is een title tag? De title tag, ook wel bekend als meta title, is een zeer belangrijk onderdeel van je webpagina: de titel. Met een goede title tag kan je pagina al snel beter scoren in Google, omdat deze je belangrijkste zoekwoord bevat en in het kort samenvat waar je pagina over gaat.
Leren hoe je de perfectie meta-title schrijft om hoger in Google te scoren? Lees dit artikel: Title-tag. SearchSEO: Web traffic generator voor CTR manipulatie. (CTR verhogen). Meta description Wat is een meta description? De meta description is het stukje code dat geplaatst wordt in de header van een webpagina, in de broncode. Het ontwikkelen van goede meta description is, net als een goede title tag, belangrijk voor de zoekmachine optimalisatie.
Als bezoeker zie je deze tekst (vaak) in de zoekresultaten van Google, onder de title tag en de URL. Meer leren over een goede meta description? Lees dit artikel: meta description. Headings (H1 tags etc.) De H1 tag (header tag) wordt meegegeven aan de hoofdkop van de tekst. Niet alleen voor zoekmachine optimalisatie, maar ook voor je bezoekers is het slim om een originele titel te verzinnen die goed de lading dekt van je tekst.
Table of Contents
Latest Posts
Location Mobilhome Argeles
Mobilhome Kopen
Mobilhome Beziers
All Categories
Navigation
Latest Posts
Location Mobilhome Argeles
Mobilhome Kopen
Mobilhome Beziers