All Categories
Featured
Table of Contents
Geel associëren we met vreugde en zonlicht. Het geeft ons energie op een troostende wijze (De toekomst van suburbia). In het interieur zal het voornamelijk als accentkleur worden toegepast. De kleur olijfgroen, waar ook een tintje geel in terug te vinden is, geeft ons het gevoel van balans, vrede en groei. Een kleur die prachtig combineert met bovenstaande aardetinten en zien we veel terug in het eclectische interieur of in de stijl New Classic
De kleuren stralen zachtheid, warmte en liefde uit. De durfal onder ons zal liever kiezen voor de vrolijke variant in koraal. Een kleur die wat krachtiger is dan het oudroze en ons doet denken aan de zonsondergang. Borek parasols outdoor furniture Sprendlingenpark 365061 JV Oisterwijk merk Borek is equivalent aan design voor de leefomgeving van vandaag en morgen.
Als een belofte voor eindeloos leefgenot ontvouwt de collectie voor 2025 zich met een reeks buitenmeubelen die het midden houdt tussen comfortabel minimalisme en behaaglijk comfort. Om Borek uit te leggen: daar moet je eigenlijk niet aan beginnen. De meubels spreken voor zich en zijn allesbehalve standaard (Architectuur en veerkrachtige gemeenschappen). Waar het merk zich sterk in profileert is het creëren van een gerieflijk buitengevoel, vertaald naar ontwerpen die precies uitstralen wat liefhebbers van Borek zo mooi vinden
Borek werkt al jaren met vooraanstaande designers, naast de eigen ontwerpstudio. Voor het eerst is een samenwerking tot stand gekomen met de in naam snelgroeiende ontwerpster Mariska de Jagt. Haar werk komt voort uit intuïtiviteit, waarbij zij observatie in balans brengt met gevoel. Dit heeft geleid tot de Horizon collectie voor Borek Met de gerieflijkheid van lijnen en zachte materialen zie je de signatuur van de ontwerpster, die perfect in verbinding staat met het vakmanschap van Borek.
Niet het houtsnijwerk, maar de royale vormen in teakhout gecombineerd met fijn vlechtwerk. Je waant je in tropische sferen wanneer je ontspannen achterover leunt in de gerieflijke meubels. Het nieuws van Borek strekt verder dan deze lijn. Met klinkende collectienamen als o.a. Landschappelijke integratie. Belmonte, Deauville, Havana, Tarente, Volterra, Ovar, Rob krijg je een parade aan buitenmeubelen te zien, die een ode zijn aan het buitenleven
Het is doordacht design voor algemeen welzijn: Borek zorgt daar heel nauwgezet voor. Max&Luuk:De verleidelijkheid van Max&Luuk wordt ingegeven door een samensmelting van hedendaags design met moderne technieken - architect industriebouw west-vlaanderen. Zachte, vriendelijke kleuren laten je wegdromen naar zandstranden, terwijl comfortabele kussens uitnodigen om in weg te zakken en ontspannen te mijmeren (Strakke lijnen). Voor Max&Luuk wordt alles in werking gezet om het buitenleven te conformeren naar de wens om zo lang mogelijk te genieten
Max en Luuk zijn de zoons van directeur Frank Bogaers, en sporen van de levendige personages zijn terug te vinden in de collectie. Energiek, met een serieuze ondertoon, een knipoog naar dat andere merk Borek, maar vooral met een herkenbare signatuur. De dynamiek tussen gekozen materialen en vormen geeft het merk Max&Luuk een eigen entiteit en zelfstandig profiel.
Naast de zachte zandkleur toont de collectie de opvallende kleur Brick: een warme, roodachtige kleur. Het geeft series als Elba een geprononceerd profiel en een eigentijds karakter. Hergebruik van bouwmaterialen. De Elba stoel heeft een frame van gegalvaniseerd staal, waardoor hij robuust en bestand tegen de elementen is, terwijl de zitting en leuning zijn vervaardigd uit geweven rope voor een verfijnde uitstraling
Met de Tirrena collectie, vervaardigd uit hoogwaardig teakhout, worden drie tafels geïntroduceerd die elk terras naar een hoger niveau tillen: een elegante eettafel, een lage tafel en een bijzettafel. De collectie straalt verfijning uit door de organische vormen en het ambachtelijke design. De eettafel valt op door haar solide, volumineuze poten die een gevoel van kracht en stabiliteit geven, terwijl het royale blad aan de randenlicht schuin afloopt.
De collectie voor 2025 is meer dan dit alleen - Sobere compositie. Het is een symfonie van moderniteit en duurzaamheid. YOI:Als je naar de nieuwe collectie van YOI kijkt, kun je je niet aan de indruk onttrekken dat het merk een groei heeft doorgemaakt. De fluide lijnen zijn verdwenen en hebben plaatsgemaakt voor een helder profiel, waardoor het merk zich nog comfortabeler kan nestelen in het segment waar YOI zich voortbeweegt
Tegelijkertijd heeft Marinha de hoogte van een eetstoel. Je kunt Marinha dus gebruiken aan een eettafel, maar als je een combinatie maakt met een bijzettafel kun je ook relaxt iets lezen en drinken. En of je nu meer houdt van een warme kleurstelling of wat koeler: beide is mogelijk met Marinha gezien de mogelijkheid om voor een brons, Salix of zwart frame te kiezen met bijpassende kleuren voor de zitting en rugleuning zoals toffee bij het bronzen frame en kussens in een Wool white of Flax beige tint.
Goolkatenweg 55 7521 BE Enschede www.hartman.nlMet. architect renovatie west-vlaanderen. Warm lijnenspel de introductie van de Tubb, verstelbare kuipstoel, toont Hartman dat kunststof diep geworteld zit in het dna van het bedrijf. Al eerder lag het succes bij de introductie van de tuinstoel Sophie waarmee het Enschedese bedrijf kunststof terugbracht in de tuin en op het terras
De roots van Hartman als kunststofproducent voelen vertrouwd: in de onderneming, maar ook bij de retailers. De Tubb is een stijlvolle en trendy kuipstoel en is in drie kleuren beschikbaar: concrete grey, royal white en soft taupe. Flexibele woonvormen voor de toekomst. De kracht van de kunststof stoel is naast het opvallend design ook de mogelijkkheid om de stoel in hoogte te stellen
De ergonomisch gevormde kuip biedt een royale en comfortabele zit. Met een bijpassend zitkussen krijgt het zitcomfort een extra dimensie. De Tubb stoel is 100% weerbestendig en onderhoudsarm. In het afgelopen jaar heeft Hartman veel aandacht besteed aan de collectie en het ontwikkelen van een aantal Hero-producten die perfect aansluiten bij het DNA.
Hoewel de stijgende inflatie de budgetten van consumenten steeds meer onder druk heeft gezet, zijn er nog steeds manieren waarop retailers en merken gebruik kunnen maken van verschillende kansen die de komende winkelpiekperiode biedt (Eenvoudig mooi wonen). Het British Retail Consortium (BRC) heeft zijn eigen onderzoek samengevoegd met het jaarlijkse rapport ‘Path to Peak’ 2022 van Google en Trinity McQueen om manieren te bepalen om consumenten aan te spreken en inzicht te krijgen in hun huidige winkelgedrag
Focus op omnichannelHoewel omnichannel winkelen niet per se een nieuwe trend is, zegt BRC dat veel adverteerders en retailers de strategie “niet ten volle waarderen”. Om dit te benadrukken merkte Google op dat een derde van de retailconsumenten beslist wat ze in de winkel gaan kopen door voorafgaand aan een bezoek aan de winkel online te browsen.
In de modesector is het aantal shoppers dat nieuwe merken heeft geprobeerd, gestegen van 24 procent in 2020 naar 34 procent in 2021, en bedraagt nu 51 procent, zoals Google heeft vastgesteld. Ruimtelijk wonen. De BRC merkte op dat consumenten steeds vaker promiscue winkelen en dat de organisatie een soortgelijke trend heeft waargenomen in andere door haar bestudeerde retailcategorieën
De organisatie stelde allereerst het gebruik van de Broadmatch-oplossing van Google voor, waarmee retailers alle mogelijke invalshoeken kunnen bestrijken die een individu kan gebruiken om online naar producten te zoeken. De organisatie merkte op dat adverteerders, door dit net breder uit te zetten, gemiddeld 25 procent meer conversies zouden kunnen leveren voor dezelfde efficiëntie.
Automatiseren voor personalisatieOm in het komende seizoen meer flexibiliteit te bereiken, zei BRC dat het maximaal inzetten van geautomatiseerde tools retailers zal helpen om wendbaar te blijven. Eenvoudige elegantie. Bovendien kan het gebruik van gegevens van de eerste partij om geautomatiseerde campagnes aan te sturen meer betrouwbaarheid en voorspelbaarheid bieden in het licht van de huidige macro-economische onzekerheid voor de detailhandel
Eigentijds, veelzijdig en comfortabel: onze tuinmeubelen passen overal Tuuci draagt al 26 jaar bij aan functionele buitenruimtes met innovatieve high-end parasols. Boerderijarchitectuur heruitgevonden. Het van origine Amerikaans bedrijf heeft van schaduw een gerespecteerd verdienmodel gemaakt en gooit hoge ogen met de vaak revolutionaire oplossingen. Op de projectmarkt drukt het merk een belangrijke stempel: voor o.a
Deks van jachten en achtertuinen vormen belangrijke decors van de parasols. Nu presenteert Tuuci een collectie buitenmeubelen. Dougan Clarke ontfermde zich over het ontwerp van twee series buitenmeubelen dat in de lijn van de hoogstaande kwaliteitseisen van Tuuci moest passen. Die ook aan de luxe uitstraling moest voldoen, aangezien het merk zich in het hoogste prijssegment beweegt.
Onlangs opende in hartje Londen een nieuwe retailbelofte waar met alle respect een testlab als Future Store Arnhem bij verbleekt (De poëtiek van ruimte) - architect industriebouw west-vlaanderen. Er is maar liefst 24 miljoen euro aan verspijkerd door een handjevol investeerders. Het bedrijf biedt werk aan 40 mensen, maar in de winkel zijn geen kassa’s, winkelrekken, tafels, pashokjes, spiegels, zithoeken of mannequins
Als je er nu voorbij loopt zie je gelijk wat er zich binnen afspeelt. Future Stores mengt media, retail en digital performance marketing in een dynamische plek. Het is een lerend retailconcept. ZelfvertrouwenGeld speelt geen rol met een huurcontract voor 10 jaar voor de eerste vestiging in Oxford Street, gelegen naast het drukste metrostation van Londen.
Er lopen dagelijks gemiddeld 200.000 mensen voorbij. In het hoogseizoen het dubbele. Elke passant ziet een flitsende show op schermen die de hele winkel beslaan (Sobere elegantie). Je hoeft er niets te kopen of toegang te betalen. De initiatiefnemers spreken vol zelfvertrouwen over ‘een transformatie van traditionele retail naar een dynamische en interactieve ervaring’
De bedenker is geen onbekende. Ariel Haroush is oprichter van het internationale retailinnovatie-bureau Outform dat onder meer werkt voor Apple, Google, Amazon, Sonos, Adidas, Estée Lauder en H&M. De afgelopen 20 jaar heeft zijn team bij het ontwerp en executie van retailconcepten een aantal fundamentele uitdagingen voor traditionele retail geïdentificeerd, waaronder de lage betrokkenheid van consumenten en de moeilijkheid om de ROI te meten.
Het winkelteam kan de footfall binnen en buiten de winkel meten, maar ook de verblijfsduur en het geslacht. Leeftijd en sentiment komen als opties volgend jaar beschikbaar (De kracht van eenvoud in ontwerp). Een geïntegreerd betaalsysteem zorgt ervoor dat merken ook point of sale kunnen aanbieden. En er is een opslagruimte op de begane grond. Heel belangrijk: de data is eigendom van de onderhuurder
Bezoekers kunnen live instore games spelen op computers met Intel AI PC technologie. Met kersttijd huurt een cosmeticamerk de winkelruimte - Architectuur en zintuiglijke beleving. Future Stores kun je wellicht het best omschrijven als een mix tussen Fabrique des Lumières en AMAZE Amsterdam. Deze attracties dompelen hun bezoekers ook onder in een wereld van beeld en geluid
Het is specifiek ontworpen voor brand experiences, storytelling en het bieden van meeslepende momenten. Het is absoluut vernieuwend en draagt wel bij aan de toekomst van retail. Ga het zelf ontdekken. Architectuur en gemeenschapsvorming. AandachtspanneHaroush wil de klassieke shopper funnel van ontdekken, betrokkenheid tot aankoopbereidheid terugbrengen tot een winkelconcept. Future Stores is meer dan een gigantische billboard
Die zijn een stuk beter meetbaar, stelt Haroush. ‘Shoppers vandaag hebben een aandachtspanne die niet langer duurtdan een filmpje op TikTok. Mensen zijn dol op social media feeds omdat er altijd wel een nieuwe reden aandient om te kijken en te reageren. Dat niveau van betrokkenheid probeer ik te bereiken met Future Stores.
Dan heb je alleen oogballen, maar geen interactie, data en transactie. De retailer stelt haar deuren open voor ieder merk dat de winkelruimte wil huren voor periodes tussen 2 tot 6 weken. Van technologie, mode, gaming, entertainment, automotive tot beauty (Authentiek wonen). Ook scale-ups die je niet snel zult zien op A1-merk winkelstraten krijgen een kans vanaf gemiddeld 300 ton voor 2 weken
Deze gigantische schermen beslaan 435 vierkante meter. Barokke invloeden Exceptionele plekken in Italië waar het barokke verleden een snijpunt vormen met het hedendaagse verleden: Ethimo heeft het rijke verleden ontdekt en vertaald naar een opvallende collectie. Door de hernieuwde kennismaking met het rijke, waardevolle en culturele verleden van, zijn er nieuwe invloeden ontstaan.
Het is allemaal af te lezen aan de nieuwe buitenmeubelen (moderne architectuur west-vlaanderen). Esthetisch verantwoord en functioneel werkend. Ieder stuk is een uitnodiging om de schoonheid van de seizoenen te omarmen en nieuwe invloeden van de natuur te ontdekken. Klinkt allemaal heel poëtisch, maar je begrijpt het beter bij het zien van de nieuwe collectie
Interieurtrends 20222021 is alweer voorbij, de tijd vliegt! Tijd om de verwachte woontrends met jullie te delen (Duurzaam wonen op het platteland). 2022 heeft heel wat voor ons in petto! Door drukke sociale levens en veel afleiding was ons huis voor sommige mensen een plek om te slapen en te eten. Maar de afgelopen periode heeft ons huis ook een andere functie gekregen
Latest Posts
Ontwerpen Voor Circulariteit
Architectuur En Toekomstvisie
Architectuur En Open Landschap
